ترمیم موهای رنگ شده

با افزایش مصرف رنگ مو ، رنگ مو های بی کیفیت و نا مناسب هم به دنبال آن افزایش می یابد که این امر سبب عوارضی همچون سوختگی و یا وز شدن مو می شود.

مو متشکل از سه لایه مختلف است که سلول هریک از طریق رطوبت سالم می ماند و تغزیه می شود و هنگامی که رنگ مو نامناسب استفاده شود رطوبت خود را از دست داده و باید به دنبال چاره ای برای جلوگیری از این اتفاق باشیم.

برای ترمیم مو های رنگ شده می بایست مدت زمان معینی استفاده از تمام مواد شیمیای مانند رنگ مو ، دکلره و... را قطع کرده و به فکر بازگردانی و ترمیم مو های از دست رفته باشیم.

ترمیم موهای رنگ شده 

ترمیم موهای رنگ شده و دکلره شده

مو هایی که بر اثر رنگ مو دچار سوختگی زیادی شده است را می بایست کوتاه کرد و یا آن را تقویت نمود.

استفاده از نرم کننده های مطمئن که باعث عدم تغییر رنگ در هنگام شست و شو می شوند می تواند به ترمیم موی شما کمک کند. با این کار رنگ مدت زمان طولانی تری ثابت مانده و تغییر رنگ نمی دهد و باعث می شود دیرتر موی خود را مجددا رنگ کنید و مو زمان بیشتری استراحت خواهد کرد.

درمان و ترمیم موهای رنگ شده

بهترین نرم کننده ها برای مو نرم کننده هایی هستند که در ترکیبشان کمپلکس وجود داشته باشد.

کمپلکس باعث چسبندگی سطح کوتیکول می شود و منفذ ها بر روی آن بسته خواهد شد و به رنگ اجازه خارج شدن نخواهد داد که این امر سبب می شود رنگی که روی مو قرار داده اید مدت زمان طولانی تری به صورت ثابت و بدون تغییر رنگ روی موهای شما باقی بماند.

لینک های مرتبط:

- بهترین روش کاشت مو

- عوارض کاشت مو 

- کاشت مو


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید